Euro-Label BV hanteert een afkoelingsperiode van 14 dagen. Binnen deze periode heb je het recht om het product zonder opgaaf van redenen te retourneren. De verzendkosten voor retourneren zijn voor de consument. Meer informatie over het herroepingsrecht vindt je in onze algemene voorwaarden. Wel worden er kosten gerekend indien het product gebruikssporen vertoont, of in een beschadigde ofwel incomplete conditie verkeert. Daarnaast gelden er bepaalde voorwaarden, deze zijn te vinden bij: Uitzonderingen recht van retourneren.
RETOURPROCEDURE
Als je onderstaande stappen volgt, kunnen wij je retourzending zo soepel mogelijk afhandelen.
- Geef binnen 14 dagen na ontvangst bij onze klantenservice aan dat je een product wilt retourneren, vermeld hierbij het ordernummer van je bestelling en geef eventueel de reden van retourneren op. Je kan ons mailen, bereiken via de chat, bellen, het artikel in "mijn account" via het ingebouwde formulier aanmelden, of gebruik maken van het herroepingsformulier.
- Indien je het product wenst te ruilen voor een ander artikel, vermeld dan ook het artikelnummer van het vervangende product.
- Verzend het artikel binnen 14 dagen na melding met (een kopie van) de factuur en het herroepingsformulier naar ons.
- Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging zodra wij je retourzending hebben ontvangen. De producten worden door een medewerker gecontroleerd en beoordeeld op eventuele gebreken en compleetheid.
- Indien de controle correct is wordt de herroeping definitief en zal het aankoopbedrag uiterlijk binnen vijf werkdagen worden teruggestort op de door jouw opgegeven rekening.
UITZONDERINGEN RECHT VAN RETOURNEREN
De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:
- Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, zijn deze producten niet retourneerbaar.
- die door de Euro-Label tot stand zijn gebracht overeenkomstig de specificaties van de consument;
- die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
GARANTIEPROCEDURE
Euro-Label BV leeft de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumenten bescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht je product defect raken, dan kan je natuurlijk op onze service rekenen. Neem bij een defect contact op met de klantenservice van Euro-Label. Wij zullen samen met jou bepalen wat de beste en snelste manier is om het defect aan je aangeschafte product te verhelpen.
De factuur die je ontvangt bij je bestelling dient tevens als garantiebewijs. Bewaar deze factuur daarom zorgvuldig. Wij raden je aan ook de originele verpakking van het product te bewaren. Met het product in de originele verpakking beperk je de kans op beschadiging tijdens vervoer.